2015. április 9., csütörtök

Húsvéti ételeimből ami még nincs a blogomban

Igen, mert olyat is készítettem ami már van, és így nem tettem most be pl. a meggyes süteményt. De nem is voltunk itthon húsvét vasárnap és így nem kellett annyi étel sem. Amit készítettem az nagypéntek, nagyszombat és húsvét hétfő napjaiban készült.

Receptek: ITT


                                                    Húsvéti sonkás raguleves


                            Sült libacomb tormás törtkrumplival, uborkasalátával


                                                    Húsos savanyú káposzta


                                         Sonka kaláccsal meg ez-meg az


                                             Fonott kalácsom


                                             A szeletelt kalácsom


                                                 Tojáskrém-saláta zöldekkel, kaláccsal


4 megjegyzés:

  1. Sok finomságot ettetek! Még nekem is vannak húsvéti ételeim, amik feltöltésre várnak... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, finomak voltak. Gyorsan tedd be te is ami még van, szeretem nézni, mert látványos és finom ételeket készítesz.

      Törlés
  2. Lívia, szívesen töltöttem volna nálatok a húsvétot!:) Nagyon ínycsiklandozó ételeket készítettél!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Róza. Én meg szívesen láttalak volna.

    VálaszTörlés