2017. július 7., péntek

Sárgabarackos-túrós pohárkrém





Meleg van nagyon és a jövő héten még melegebb lesz, muszáj hideget is enni. Ilyenkor jó a pohárkrém, a lehűtött dinnye, a hideg meggyszósz - ma az utóbbit ettük - vagy a meggyleves, ami meg holnap ebédre lesz sült csirkemell és zöldséges köret előtt.  
Igyekszek olyan ételeket készíteni amivel nem sokáig kell a tűzhely mellett lenni.

Hozzávalók: 4 bő adag

50 dkg sárgabarack, 25 dkg túró, 1 citrom reszelt, héja, ízlés szerint cukor vagy fruktoz, csipet fahéj, 2 púpozott ek. tejföl, tejszínhab

A barackot megmostam, leszárítottam és kisebb darabokra vágtam, turmixgépbe tettem, hozzáadtam a túrót, a citrom reszelt héját, tejfölt és a cukrot. Krémesre turmixoltam. Poharakba töltöttem, pici fahéjat szórtam rá és barackot tettem mellé. Apró darabokra vágva a barack a tetejére is tehető vagy akár tejszínhab is kerülhet rá.
Itt van a másik változat a barackdarabokkal és a tejszínhabbal.

2 megjegyzés:

  1. De finom lehetett! Jól lehűtve jól esik kanalazgatni ebben a nagy melegben -)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon finom. Kétnaponta biztos, hogy készítem ezt a változatot csak más-más gyümölcsökkel. Ebben a nagy melegben szeretjük.

      Törlés