2017. június 5., hétfő

Csirkemellragu színes tészta fészekben


Mi eléggé szeretjük a kifőtt tésztákat minden változatban, hogy ez egészséges-e arról ellentmondó vélemények vannak. Tőlünk csak az olaszok szerethetik jobban. A tésztáját nem én színeztem, de az sem ördöngösség. Színes -  piros, fehér, zöld - tésztát vettem, de lehet egyszínű zöld és széles metélt is.

Hozzávalók: 4 adag

30 dkg zöldséges orsó durum tészta ( paradicsomos-céklás, spenótos és fehér), 40 dkg csirkemell, 2 nagy sárgarépa, 1 db karalábé, 1 vöröshagyma, só, bors, csipet majoránna, petrezselyemzöld, 1 dl olaj - hogy legyen szaftja.

A húst apró csíkokra vágtam. Finomra vágtam a vöröshagymát és az olajban megdinszteltem, hozzáadtam a húst, sóval, borssal, majoránnával fűszereztem. Kevés vizet öntöttem alá és időnként megkeverve fedő alatt majdnem puhára pároltam. Hozzáadtam a metéltre vágott zöldségeket - gomba is mehetne bele, de nekem éppen nem volt itthon - és együtt készre pároltam.
Tálaláskor lapostányérokra raktam a tésztát fészekszerűen és a közepébe raktam a ragut. 




2 megjegyzés:

  1. Mivel imádom a tésztás ételeket nekem ez bármikor jöhetne nagyon finom lehet!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Évikém, tényleg finom volt, szívesen adtam volna.

    VálaszTörlés