2017. április 17., hétfő

Húsvéti ételeim 2017-ben

Az idén azt terveztük a férjemmel, hogy elmegyünk valahová, hogy mentesüljek az ünnepi fáradtságos tennivalóktól. Mindig túlvállalom magam, de aztán úgy alakult, hogy mégis vállaltam vendéglátást is és mindig megállapítjuk, hogy jobb a hazai. Idejét sem tudom, hogy mikor ettünk étterembe, nem bírjuk a nagytányéron nagyítóval keresendő ételeket, és drága pénzért. Még szerencse, hogy a férjem teljesen magára vállalja a bevásárlást az általam megírt lista alapján, nekem "csak sütnöm-főznöm kell", de ez éppen elég, pedig új ételeket sem készítek csak a jól beváltakat.. Na, de majd jövőre - ha megérjük - másképp lesz... 
Most húsvét hétfő van és ez már egy nyugis napom, így betettem az ételeimet - látványnak talán nem sok, de elkészíteni nekem sok volt, pedig van gyakorlatom.

Előételek, falatkák (töltött tojás, túrós-fűszeres sonkatekercs, sonkás-krémsajtos kerekek, hagyományos sonkás-tojásos-tormás falatok)

Zöldségleves sonkagombóccal

Gyümölcsös-zöldséges csirkemell rizzsel

Tavaszi töltött lágyékos tojásos krumplisalátával

Töltött lágyékos szelet és a tojásos krumplisaláta

Pulykamellfasírt és csirkemell párizsiasan (ehhez nem kell recept)

Sonka, kalács, zöldek (van a blogomban)

Csokis ablakos linzer (van a blogomban)

Meggyes rétes (van a blogomban)

Receptek ITT

2 megjegyzés:

  1. Sok finomságot ettetek! Szép guszta tálalás, szívesen lettem volna vendég nálatok :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Katalin. Én pedig szívesen fogadtalak volna.

    VálaszTörlés