2017. március 28., kedd

Virslis-krumplis paradicsomos egytálétel


Tényleg egytálétel, mert ami laktató az mellé már nem nagyon kell mást enni se előtte, se utána. Legfeljebb kicsit később valami édességet - már aki szereti, és tudom, hogy azok vannak többen, akik szeretik.

Hozzávalók: 4 adag

2 vagy 4 pár juhbeles virsli - ha nagyevő valaki - 8-10 nagyobb darab főtt burgonya, 1 vöröshagyma, 2 ek, libazsír, 2 dl tejföl vagy tejszín, 4 púpozott ek. sűrített paradicsom, 2 dl tej, só, bors, 2 szál zeller zöld, snidling, vagy bazsalikomlevél 

A hagymát apróra vágtam és a zsírban üvegesre pároltam, belekevertem a karikára vágott burgonyát, és a karikára vágott virslit és ráöntöttem a tejet. A tejfölt összekevertem a sűrített paradicsommal és ezt is ráöntöttem a hagymás-burgonyás virslire. Fűszereztem sóval, borssal, belekevertem az apróra vágott zeller zöldet és mérsékelt lángon 15 perc alatt készre főztem.
Tálaláskor apróra vágott bazsalikommal megszórtam.
Tipp: virsli helyett krinolin is lehet, de jobb minőségű kolbász is.

2 megjegyzés:

  1. Ez is nagyon finom lehet, és ráadásul gyorsan elkészül. És ez sem egy utolsó szempont a mai rohanó világban :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Katalin. Igen, általában igyekszek egyszerű és gyorsan elkészíthető ételeket készíteni. Rohannom már nem kell sehová, inkább amiatt van, hogy évtizedek óta sütők-főzök és kissé belefáradtam a macerás dolgokba - az élet minden területén.

    VálaszTörlés