2015. október 3., szombat

Nektarinos-túrós pohárkrém csokidarabos tejszínhabbal


A pohárkrémek nagyon finom édességek - nekem biztos. A tejtermékek közül  a jó magyar darabos túrót biztos, hogy teszek bele, mert a gyakran olvasott olasz túró állagú, sótlan, nyers olasz sajt a   mascarpone nálam nem jöhet szóba. Nem ájulok el minden ételtől ami olasz vagy francia. De tudjuk, ahány ország, ahány ház, ahány konyha, annyiféle.

Hozzávalók: 4-6 adag (attól függ, hogy egy adagnak mennyit adunk)

25 dkg túró, 4 db nektarin - kopasz barack, ne legyen túl puha - cukor vagy fruktoz ízlés szerint, 1 citrom reszelt héja, 1 zacskó vaníliaízű Aranka krémpor, 2 dl habtejszín, csokoládéforgácsok 

A barackot meghámoztam, kivettem a magját és eldaraboltam, betettem a turmixgépbe. Hozzáöntöttem az összetört túrót, a citrom reszelt héját, a krémport és a cukrot - a krémpor édességét figyelembe véve - és krémesre turmixoltam. Poharakba töltöttem megszórtam a csokiforgácsokkal, rányomtam a habot és arra is szórtam a csokiból. 
Mivel hideg helyen a hűtőben voltak a hozzávalók - túró, barack, citrom és természetesen a habtejszín is - így azonnal el is fogyaszthattuk. 

4 megjegyzés:

  1. Szeretem én is a poharas finomságokat! Nagyon guszta és igen finom lehet !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Évikém, valóban finom volt. Kevés édességfélét szeretek - ez meg is látszik a blogomon - de a poharas finomságok közte vannak.

      Törlés
  2. Igen? Már küldeni nem tudok belőle, de készítsed el kedves Katalin.

    VálaszTörlés