2015. április 1., szerda

Gombás-tésztás paradicsomos rakottas



Hát igen, megint rakottas, mert szeretjük, és ez nagyon finom is.Nincs benne semmi különös, talán éppen ezért, mert egyszerű, lett nagyszerű. 

Hozzávalók: bő négy adag

30 dkg nagy tollhegy tészta - de lehet csavart, kagyló stb.- 50 dkg csiperkegomba, 1 vöröshagyma, 2 gerezd fokhagyma, só, bors, 1 kk. pirospaprika, 1 ek. olaj, 1 nagyobb paradicsom, 10 dkg reszelt sajt
15 dkg apróra vágott főtt sonka

A gombát megpucoltam, megmostam és felszeleteltem minden részét. A hagymát, fokhagymát apróra vágtam, a sonkát is.Az olajban megdinszteltem a vöröshagymát, beletettem a fokhagymát és a gombát is, sóztam borsoztam rászórtam a pirospaprikát összekevertem és zsírjára pároltam. A tésztát sós vízben kifőztem, leszűrtem és nagyon kevés olajat téve rá összekevertem. A tűzálló tálam kicsit kikentem olajjal és a tészta felét beletettem, ráterítettem a gomba felét, rászórtam a sonkát és beborítottam a tészta másik felével. Erre került a gomba másik fele, majd a felszeletelt paradicsom és beszórtam a reszelt sajttal. Sütőbe tettem és közepes hőfokon a teteje pirulásáig sütöttem. Még melegen négyfelé vágtam és tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése