2014. szeptember 6., szombat

Banános süti


Én elsősorban a szezonális étkezés, az idény gyümölcsök híve vagyok, de szoktam vásárolni itthon nem honos gyümölcsöket is.Volt itthon banán, de nagyon elfeledkeztem róla az idénygyümölcsök miatt, és annak ellenére, hogy a hűtőben volt - de ott sem áll el a végtelenségig  - már a külseje teljesen barna volt, de a belseje szép fehér, így aztán sütemény lett belőle, - mert nem kívántuk gyümölcsként.

Hozzávalók: kb. 25 darabhoz 25x25 cm-es tepsi

4 db banán, 6 db tojás, 15 dkg cukor, 25 dkg liszt, 20 dkg margarin, 1 csomag vaníliás cukor, 1,5 csomag sütőpor, 1 egész citrom leve

A tojásokat elkevertem a puha margarinnal - de lehet vaj is - és a cukorral. Beletettem a sütőport és a lisztet. A banánt villával összetörtem és rácsavartam a citrom levét, az egészet összekevertem. Kikent tepsibe öntöttem, és közepes lángon készre sütöttem.
Aki elkészíti kóstolja meg, hogy neki elég édes-e, mert ez ízlés dolga, ugyanis a banán is elég édes, de a citrom meg nagyon savanyú. Tehát tehető bele több cukor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése