2013. november 6., szerda

Stíriai metélt


Receptet most nem írok, mert már van a blogomban ITT, de annyit hozzáfűznék, hogy ezt is mint minden ételt lehet többféle összetételben elkészíteni. Ezért az előzőhöz hasonlóan ez sem autentikus több okból sem, mert az igazi az lenne, ha saját magunk gyúrnánk a tésztát a liszttel, túróval, tojássárgájával, sóval és vágnánk vastagabb metélt formára. De melyik háziasszonynak van erre ideje? Ezért én is többnyire széles metéltből, gyufatésztából vagy vastagabb cérnametéltből készítem. A mazsola helyett is lehet benne bármilyen aszalt gyümölcs, pl. szilvát, sárgabarackot is tettem már bele.


2 megjegyzés:

  1. Soha életemben nem csináltam, enni is csak étteremben ettem, mert mindig is komplikáltnak és időigényesnek találtam. Na de ennek most vége, ezentúl így ahogy te is, el fogom készíteni:-)))

    VálaszTörlés
  2. Anikó ez az étel nem komplikált, és nem is időigényes ebben a változatban. Örülök, hogy elnyerte a tetszésedet és majd elkészíted. Én nagyon régóta készítem és szeretjük, mert finom.

    VálaszTörlés