2013. augusztus 22., csütörtök

Őszibarackos, nyári almás, túrós pohárkrém tejszínhabbal



A pohárkrémek finomak és gyorsan elkészíthetőek. Lehet kreatívkodni, mert sokféle alapanyag alkalmas ahhoz, hogy összedobjuk akár hirtelen, mert megkívántuk. Én is ezt tettem, volt itthon barack, alma és túró, tejszín is, és már is kész lett a nyalakodni való.

Hozzávalók: 4-6 adag (nem olyan nagyok, de egyszeri evészetre elég)

4 db őszibarack, - ne legyen nagyon puha és lédús), 4 db alma, 25 dkg túró, 1 dl tejszín + 2 dl a habnak, 10 dkg cukor vagy fruktoz, kevés őrölt fahéj

A barackot, almát meghámoztam és feldaraboltam és az összes hozzávalóval - kivétel a 2 dl habtejszín amiből habot vertem - krémesre összeturmixoltam, poharakba töltöttem és a tetejére nyomtam a tejszínhabot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése