2013. április 10., szerda

Csudajó (tényleg ez a neve)


Ez a sütemény is a húsvéti menüben van ITT Egyszerű kevert sütemény és finom - a hozzávalóknak köszönhetően. Aki nem akar bajlódni sokáig a sütemény készítésével neki ajánlom. 

Hozzávalók: 36x21 cm belméretü tepsibe 

65 dkg liszt, 25 dkg cukor vagy fruktoz,  2 egész tojás, 7 evőkanál sárgabaracklekvár, 2 tk. szódabikarbóna, 15 dkg mazsola, 15 dkg apróra vágott dió, 6 dl tej,

A tojásokat, cukrot, lekvárt habosra kevertem. Hozzáadtam a lisztet, szódabikarbónát, majd a megmosott és leszárított mazsolát, diót és a tejet folytonos keverés közben öntöttem bele. Rámával kikent és lisztezett tepsibe öntöttem. A tepsi akkora legyen, hogy a tészta 2 ujjnyi vastagon borítsa be a tepsit. Lassú tűznél sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése