2013. január 11., péntek

Túrós, körtés, banános pohárkrém tejszínhabbal


Nagyon szeretjük a pohárkrémeket, és mivel ezt nem muszáj hidegen enni, tehát ehetjük télen is, így sűrűn készítem is. Vannak gyümölcsök amelyek ugyan nálunk nem teremnek, így nem szezonálisak mint a banán, de már a körte igen. Tehát az utóbbi már mehet is bele és a banánnal ami viszont már szinte univerzális, és télen  az energiát adó mivolta miatt még jobban való is mint nyáron, és így együtt nagyon finom. Kiváló, energiát adó krém, akár még reggelire is nem csak nassolni.

Hozzávalók:  4 adag

2 egész érettebb banán, 2 pohár joghurt (a kisebb dobozos pl. Activia),  ízlés szerint méz vagy fruktoz,  1 csésze főtt zabpehely,   2 körte, 25 dkg túró, 1 csésze pucolt mandula, 2 dl habtejszín

A gyümölcsöket hámozás után  (a körte magházát kivettem)  feldaraboltam. A tejszínhab kivételével az egészet összeturmixoltam teljesen krémesre. Poharakba töltöttem és a tejszínhabbal a tetején kínáltam.

2 megjegyzés: