2013. január 1., kedd

Szilveszteri és újévi ez meg az...

2013 első napja lassan véget ér, és én reménykedek, hogy az év jobb lesz mint a tavalyi, ami szökő év volt, és az nem szokott jó lenni úgy általában - de biztos volt akinek igen. Mielőtt még elmúlna a mai nap íme az ünnepi ételeim - nincs benne semmi különös, de mi ezeket vagy a hasonlókat szeretjük.

Lencseleves füstölt tarjával csipetkével



Húsgombócos káposzta 

Vegyes sült és rántott karaj - ami még maradt a fényképezésre - sült burgonya sok-sok 


Fasírozott, Majonézes-mustáros-hagymás burgonyasaláta, Paradicsomos gombasaláta



Vaníliás, mazsolás, túrós rakott palacsinta vanília öntettel (az öntettel sütőben sült, és csak ennyi maradt a fotózásra)


és volt még gesztenyepüre (de nem maradt a fotózásra)

Sertésérem három pürével, áfonyamártással



Rágcsálni valók: mogyoró, dió, füge, Mozart praliné


Italok: pezsgő, tokaji furmint, rozé (ez már elfogyott mire fotóztam) Carolans ír whisky krémlikőr
üdítők


Vegyes gyümölcstál








8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kis menü! Boldog Új Évet kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Te jó ég! Ennyi ételt elkészíteni!És megenni!
    Gondolom, voltatok rá néhányan.
    Gyönyörűek a fotók a remek ételsorról! Különösen a rakott palacsintád fogott meg.
    BÚÉK!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Hát nem semmi az biztos, de volt amivel előre is dolgozhattam, nem pont 31-én vagy jan.1-én. Valóban többen voltunk akik fogyasztottuk, de így is maradt, na nem sok.
      Neked is még egyszer BÚÉK!

      Törlés
  3. Köszönöm Zsuzska.
    Viszont Kívánok Sikerekben Gazdag Boldog Új Esztendőt Neked és a Kedves Családodnak!

    VálaszTörlés
  4. Igen sokat, rendesen elfáradtam, az év első napján alig bírtam kikászálódni az ágyból reggel 8 órakor.

    VálaszTörlés