2012. október 25., csütörtök

Töltött bundáskenyér


Nem tudom, hogy ki hogy van vele, mi a bundáskenyeret szeretjük reggelire és vacsorára is. Egyszer egy interjúban hallottam Kokót a bokszolót - akinek étterme van Budapesten a belvárosban - hogy volt az éttermében egyszer egy gazdag és ismert üzletember - de nem jut eszembe most a neve -  amerikai magyar férfi, akinek a kedvence a bundáskenyér és azt rendelt az éttermében. Ezzel azt akartam érzékeltetni, hogy ha valaki ezt nem szereti vagy szegényesnek tartja, hát ez szíve joga, de a gazdagok sem esznek mindig libamájat, meg kaviárt, szarvasgombát, stb. Sőt a mesterszakácsok is szeretik pl. a spenótot - ilyet is ismerek, akinek ez a kedvence.

Hozzávalók: 4 adag

8 szelet ízlés szerinti kenyér, 8 szelet sonka, 8 szelet sajt, 6 tojás, őrölt bors, só, paradicsom, hegyes zöldpaprika,  bőven olaj, 4 gerezd fokhagyma - ha reggeli után dolgozni megyünk ezt el is hagyhatjuk.

Két-két szelet kenyér közé tettem a két-két sonkát és a két-két sajtot. A felvert tojásba belereszeltem a fokhagymát, sóztam borsoztam.  A két összefogott kenyeret megforgattam a tojásban és a forró olajban mindkét oldalát megsütöttem. Tálaltam paradicsommal és paprikával. 

2 megjegyzés:

  1. Imádjuk a bundáskenyeret, gyakran szoktuk vacsorát ezzel letudni. Így még nem csináltam de kifogom próbálni lehet hogy nem sonkával valami más fölvágottal is biztos nagyon finom! Guszta !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld ki Évikém biztos, hogy így is szeretni fogjátok.

      Törlés