2012. szeptember 16., vasárnap

Tojáslepény belesült sonkás-zöldséges keverékkel


Jó kis vacsorának való meleg étel, amely sokféle gazdag hozzávalóval megrakható. Készíthető úgy is, hogy a rávalókat a tojásba keverjük és úgy sütjük ki egy kerek lepénnyé az egyik, majd  megfordítva a másik oldalán is. Fel is tekerhetjük mint a palacsintát vagy csak félbe hajtjuk. Megszórhatjuk sajttal is - ez most nálam elmaradt.

Hozzávalók: 2 adaghoz

4 db tojás, 2 szál sárgarépa, 1 hegyes zöldpaprika, 2 zöldpaprika - lehet fehér vagy piros kápia - 2 gerezd fokhagyma, 1 vöröshagyma, 2 paradicsom, 20 dkg sonka,  6 ek. olaj, őrölt bors, petrezselyem, só

A sárgarépát megpucoltam, lereszeltem a nagyobb lyukú reszelőn. A paprikákat karikára, a hagymákat apróra vágtam. A tojásokat kettesével külön-külön felvertem. A sonkát apróra vágtam, a petrezselymet szintén. Két ek. olajban a hagymát megdinszteltem, beletettem a paprikákat - a zöldnek csak a felét - majd a sonkát is, egy kicsit összesütöttem, belekerült a sárgarépa is, a fokhagyma, bors és só. Fedő alatt pároltam a saját levükben, a végén petrezselymet szórtam bele. Amikor kész volt - zsírjára sült - elfeleztem. A két-két tojást külön-külön sütöttem 2-2 ek. forró olajban és azon nyomban ahogy kicsit összeállt rászórtam a keveréket. Készre sütöttem, és tányérra csúsztattam. Ezt megcsináltam a másik adaggal is. Díszítettem zöldpaprikával és paradicsomot kenyeret is tettem mellé. 

2 megjegyzés:

  1. :) most találtam a blogodra! Nagyon tetszik,ezért feliratkoztam hozzád..

    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu

    puszi

    VálaszTörlés