2012. szeptember 22., szombat

Sajtos-kapros csusza


Szeretjük a kifőtt tésztát, és ahogy már többször írtam kreatívnak kell lennem, hogy ne legyen mindig a már kedvelt és megszokott, hanem újabb kedvencek szülessenek. Ez is kedveltté vált, és aki szereti a túrós csuszát és elkészíti ezt a receptet, ezt is szeretni fogja.

Hozzávalók: 4 adag

25-30 dkg csuszatészta (lebbencshez hasonló, de lehet kockatészta is), 20 dkg sajt, 2 csomag kapor, 15 dkg császár-, kolozsvári vagy füstölt szalonna, 2-3 dl tejföl, só

A sajtot vágjuk vékony csíkokra, de reszelhetjük is. A kaprot a mosás, leszárítás után apróra vágtam, majd a tejfölbe kevertem. A szalonnát apró kockára vágtam és zsírjára, pörcösre sütöttem.  A tésztát sós vízben kifőztem, leszűrtem és összeforgattam a szalonna zsírjával, majd a tejfölös kaporral is. Tányérra tettem a tésztát megszórtam a sült szalonnával és a reszelt sajttal.
Ha csíkokra vágjuk a sajtot, akkor azt is belekeverhetjük a tejfölös kaporba. Én jobban szeretem reszelve a tetejére szórni. De mindegyik hozzávaló összekeverhető a tésztával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése