2011. március 26., szombat

Téli finomság tavasszal

A télnek már vége, március 21-én beköszöntött a csillagászati tavasz. Tudom, hogy már a tavaszi ételekben kellene gondolkodnom és gondolkodok is, de még gyorsan megsütöttem az általunk töltött hurkát és kolbászt, mert nem akartam, hogy foglalja a helyet a hűtőmben. Nagyon finom most is tavasz ide vagy oda. Már írtam a  készítéséről és sütéséről is. Sokkal finomabb, mint amit a boltokban lehet kapni, és főleg tudjuk, hogy mi van benne. Készítésének sütésének leírása megtalálható a Disznóságok elméletben és a Sült kolbász és hurka cimke alatt.


                                           
                                           

2 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta. Jó neked, hogy saját töltésű kolbászt és hurkát tudsz sütni. Én épp ma fogok kolbásszal és krumplival foglalatoskodni, már a serpenyőben várják, hogy betegyem a sütőbe. Szívesen megnéztem volna a megadott 2 linket, de nem működnek, rájuk klikkelve mindig a jelen bejegyzés jelenik meg.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Hobbychef!

    Valami gubanc van, majdmegnézem, addig is nézd meg aDisznóságok elméletben és a Sült kolbász és hurka cimke alatt.

    VálaszTörlés